Käkade middag nyss

Hejsan alla söta ! har precis käkat middag, det blev taco =D  nice nice, fast har inte så stor apetit när man sitter med min familj. Det 'r nämligen så att min syrra och min broscha är sjuka, under middagen frågade jag hur det gick hos doktorn ( min broscha hade varit dit idag ) och pappa sa att han hade lunginflammation, smittsamt !!!! :S
läskigt värre, men jag har hållit avstånd från mina syskon sen dom börjat vara sjuka !  jag har ju mest sutit framför datan, hahah xD  datanörd nr.1 här ;)  men ja tänkte berätta om vad jag och Sara gjorde mer idag i nästa inlägg ;) 

så puss på er tills dess ! (K)

// Felicia

Jag innan middagen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0