bajskorv och skithög

lite konstig rubrik.....

hahahhahahahahah
nej jag är inte direkt på skratt humör
fick just reda på en riktigt hemsk sak
asså RIKTIGT HEMSKT, OCH SKIT LÄSKIGT
är lite rädd just nu, eller lite jag ÄR rädd
Nån tjej har typ blivit våldtagen och knivad :S :S :S :O :O :O
I hacksta!!!!!

jag är skiträdd

min kompis bodil ringde mig för typ en halvtimme sen
och berättade det, för vi ska ha träning idag, i hackstahallen

hon fick reda på det för Lisa sa det till henne
och lisas killes pappa är ambulansförare och det va han som plockade upp den där tjejen.

scarry eller vad????!!!!

alltså det hände idag!!!!!!!!!!


är jag den ända rädda här??!!

men blablablabla orkar inte mer






hejdå / fia !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0