God morgon

God morgon alla sömn tutor

vaknade vid typ 8
låg och kollade på tv ( vaknade i soffan )
sen satte jag mig framför datorn och bloggade
och gick in på fb och gjorde saker
jag har inte ätit frukost ännu, tror ite jag gör det heller
ska nog äta lunch istället

men nu vill jag titta på film

Me ♥ Scooby Doo

tror nog det blir den ( av alla vi har )
jag är bara sugen på att se Scooby Doo ;)
haha tönt som man e
men alla syskonen i familjen gillar Scooby Doo
Alltså mina STORA SYSKON OCKSÅ
hahahhahahahahaha töntarna Drugge

men nu ska jag äta något för jag är skita hungrig
kanske blir en glass
på morgonen oxå, jätte bra för tänderna

men vi ses

// the one and only girlie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0