gör läxa

Jag sitter framför datorn och gör läxor ( NO, djuret )
jag ska skriva rent på datorn och sätta in bilder. Men så måste man göra en plansch också !!
-.-'
hur jobbigt som helst
och det man ska senast lämna in på fredag, men mamma skrev av det jag hade skrivit i boken och pappa ska fixa så det ser bra ut ( texten )

men är nästan klar med texten nu, kanske ska skriva mer
men både mamma och pappa har hjälpt mig nu, så jag ska inte göra mer idag

imorgon blir det skola som vanligt
idag var det skola som vanligt också
inget spec hände idag så har inte så mycket att skriva

jag ska gå och sova snart x)
ganska tidigt ;)
men ska ju kolla tv oxå =P


God natt sov gott


bajs bajs (bye bye)

C'ya / fialia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0