handboll snart

ja snart ska jag till handbollen, åker vid typ kvart över 7 ( träningen börjar 19.30 )

jag har precis gjort maten klar, och käkat
jag gjorde nått enkelt bara, tomatsoppa

idag har varit ungefär en vanlig skoldag, hade redovisning i engelska
juste och imorse gick brand alarmet, precis innan jag hann klä av mig ( asså direkt när jag kom till skolan )

och vi fick sluta tidigare idag
för vår SO lärare var typ på nått möte
men jag skulle öva med micis efter skolan så jag var med på deras lektion ( SO )
vi slutade vid 14.10 typ
men jag var kvar i skolan tills typ 15.40 eller nått sånt
så jag kom hem vid 4 typ
hahahahaha

men jag håller på att försöka göra en bra header till mig, fast Micis har varit så underbart snäll så hon har gjort en header till mig, jag blev så glad när hon sa att den var klar och jag fick se den.
Jag är Jätte Nöjd !!!
Tack så jätte mycket Micis !!!!!!!! =D =D =D =D <33333

jag ska börja fixa mig och packa och byta om snart så

hejdå!

// Felicia D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0