Jag har varit sur på fel person...

Jag kom nyss att tänka på att jag har varit sur på helt fel person
Det är ju dig* jag ska vara sur på
Du** har ju inte gjort något fel
Men du* du* tog min vän ifrån mig, till och med min bästa vid den tiden
Och du tänkte inte ens på det
Vem gör något sånt
Och specielt min "vän"
Jag trodde jag betyde mer än så
Men så fel man kan ha
Just nu ignorerar du mig
Som jag inte finns
Vi var vänner
Men vad har hänt
Det var vi två
Bara vi just då
Men långsamt glömer jag dig
Det trodde jag aldrig
För förut var du så perfekt
Men du har förändrats
Mer än jag
Om du tycker jag har förändrats på ett dåligt sätt
Så tänk om
Jag kanske har varit för mycket med dig
Och blivit mer som dig
Vem förändras jag till då
Jo dig
Så då kanske du borde tänka på hur du är
Istället på hur jag är 
Så tänk om lite va
Jag försöker vara snäll
Hela tiden
Le och vara glad
Varje dag
Men om ingen är det tillbaka
Varför ska jag slänga iväg energi
På andra
Vissa vänner är bara underbara och alltid snälla
Jag tror du vet om du är en av dom
För er älskar jag verkligen
Och alla andra av mina vänner
Visst jag gillar er
Men inte lika mycket bara
Förlåt om ni blir ledsna
Men det är väl inte mitt fel
Var mer snäll mot mig så lönar det sig
Jag lovar



Mina tankar / Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0