Jonna och Micis ! ♥

Ni vet att jag kommer sakna er så sjukt jävla mycket !
och jag säger inte bara det, jag menar det !

Jag kommer fan njuta av dom dagarna jag kommer att vara med er !
och jag vill absolut inte tappa kontakten
för om vi gör det dör jag !
varje gång jag ser på er ska jag alltid vara glad och försöka få så många minnen som möjligt !
jag vill vara med er varje dag !
jag vill krama er och hålla om er !
jag ska försöka alltid vara snälla mot er !
säg till om jag gör nått fel !
jag vill älska er och jag vill att ni ska älska mig,
men det betyder inte lika mycket att ni älskar mig
det som betyder mest är att jag älskar er !
jag vill alltid ha er i mitt hjärta och aldrig glömma er !

Ni är alltid så glada och man vill bara vara med er hela tiden !
Ni är så snälla, så omtänksamma, så söta, så fina, så underbara, allt man kan önska sig !
VERKLIGEN !
jag är så glad att jag har lärt känna er !
vi kanske inte har känt varandra så länge, eller riktigt kännt varandra länge.
jag vill samla minen med er satt vi inte glömmer varandra,
men jag kommer ALDRIG glömma er !
jag vill att ni ska veta det här !
tvivla aldrig på att jag inte älskar er, vad ni än gör !
och om nått skulle hända er skulle jag bara dö
hoppar ni så hoppar jag !
ni betyder verkligen allt !



Jag älskar er ! <333333333333
( glöm aldrig det )




// Felicia somälskardomunderbarasteochfinasteJonnaochMicis Drugge !



Det var några av en massa bilder på mig och Micis =) <3


sorgligt nog har jag inte så många bilder på mig och Jonna :(
satt Jonna, vi måste ta bilder !!! =D <333333

ja det var lite bilder på Jonna =) <33333333333

ÄLSKAR ER VERKLIGEN ! <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0