My feelings for you has always been real

jag har glömt blogga om helgen :S så det kommer nu

Lördag:
Jag var inte med på matchen på lördagen för mina fingrar svullnade upp :S typ nån allergisk reaktion, dom blev lite stora. hehe hahahha.            men sen gick svullnaden ner, men jag ville ju såklart se matchen, så jag fick skjuts dit och så kollade jag. men vi förlorade med 4 - nånting ( kommer inte ihåg ) det var typ nånstans mellan 6-14 jag kommer inte ihåg, alls :S   vilket dåligt minne man har, eller blev det 4 - 14 äsch skit samma
men efter matchen hämtade mina päron upp mig och så åkte vi till favvan och jag köpte/fick godis. när jag kom hem stack jag till Micis och vi gjorde lite roliga saker xD hahahhaha
sen gick jag hem och åt, sen gick jag tillbaka till micis och vi gjorde tårta ;)      jag gick hem typ vid 11
sen gjorde jag inget mer intressant



Söndag:
Jag var med micis blablabla
(min bror ska ha datorn så jag orkar inte berätta)


//felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0