Nu: Film

Jag tittade aldrig på filmen imorse, hann inte

så jag tänkte sätta på den nu
eller snart
tänkte fixa lite popcorn oxå
och kanske lite chips
och annat smått och gott ;)

mumsigt ;)


hahaha
dom här är fett roliga

En svart man går in på en bar. En vit man säger "Färgade människor är INTE välkomna här!" Den svarte mannen säger "jag är född svart, när jag är kall är jag svart, när jag är sjuk är jag svart, när jag är död är jag svart. När du föds är du rosa, när du är kall är du blå, när du är sjuk är du grön och när du dör är du lila och du kallar mig färgad?!

grattis du har vunnit en ROSA brödrost med valfri färg

hahahhahaha såååå sköna

ja men nu ska jag se på filmen


PUSS hej // Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0