Saknar.....!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥

Micis hela veckan !!

Rubriken talar...

...hela veckan ska jag vara med micis,

jag har redan varit med henne hela veckan tills nu och imorgon ska jag ju också vara med henne
( på fritiden )
och på lördag och söndag måste jag ju oxå vara med Micis dåe ;D <33333


Micaela Köster


Du e så snäll

Du e så fin

Du e så underbar

Du e så söt

Du e så omtänksam

Du bryr dig om andra

Du e snygg

Du e helt perfekt


Det är så jag ser dig

Du är så

genom mina ögon


Jag älskar dig och skulle aldrig kunna leva ett liv utan dig

hoppas att du förstår ♥

Du får mig att känna mig speciell
Din glädje gör mig glad
Din sorg gör mig ledsen
Dina känslor är mina

Jag går genom eld och vatten för dig


hoppas du gör samma för mig..... ♥

 


















DU ÄR DET FINASTE JAG VET ! ♥♥♥♥♥♥

 

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0