Test =)

Jag har:

[x] Björn Borg
[  ] JL
[x] Cheap Monday
[  ] Frank Dandy
[x] Dator på rummet
[  ] Telefon på rummet
[  ] En webb kamera
[  ] En video kamera
[x] Min familj har bil
[ ] Min familj har fler än ett hus
[x] Mobil
[x] Månads- /veckopeng /barnbidrag
Totalt: 6

Jag använder:

[/] Dyr parfym.
[x] Märkeskläder
[/] Märkes skor
[x] Internet

Totalt: 3

Mina föräldrar betalar:

[x] Bussresa
[/] Fika på stan
[x] Kläder
[x] Smink
[x] Platt- /locktång
[x] Internet kostnaden
[x] Min Cykel
[x] Pengar till mobilen
[x] Rengöring till kroppen

Totalt: 8.5

Jag har fler än:

[x]10 par skor
[x] 2 par tjock tröjor
[x] 5 par jeans
[  ] 3 olika mascaror 
[x] 10 kompisar
[x] Så många T-shirtar så att du aldrig behöver gå i en smutsig sådan(men man har sina favoriter...)
[x] 300kr
[x] 10 filmer
[x] Jag har haft fler än 5 mobiler
[x] 35st i våran släckt
[x] Du har mindre än 5 som har dött i din släckt

Totalt: 10

Jag säger:

[/] Whatever
[x] Oh my god!(IG)
[/] Damp(IG)
[/] Sweetie
[x] Nehe
[x] Säkert(sure)

Totalt: 4.5


TOTALT: 32

10-20 = gettokid
20-27 = normal
27-34 =bortskämd unge
34+ = Överklass-snobb


Oops bortskämd unge :O




Hejdå // felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0