Hemma hos Fanny!

♥hej alla!
just nu är jag hemma hos Fanny med Micis jonna alex och martin
innan jag var jag hemma hos micis och vi sminkade oss till fjortisar xD och tog lite bilder
dom bilderna kanske kommer sen ;) vi får väl se
micis och jag håller på med datan och ipoden
medans dom andra tittar på nån skräck film eller nått
men den är inte ens läskig
PUSS ALLA SOM JAG ÄLSKAR! :D <3333333333333333333333333333
Och jag vill bara säga det här till Micis,
tack för att du har varit så snäll mot mig! ♥♥♥
:D hejdå!

Kommentarer
Postat av: Fanny Huss

om du hade sätt hela så hade du nog tyckt att den va läskig ;P

2010-10-10 @ 01:40:01
URL: http://friidrottanhuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0