MONGO !!!!

Anonym om Micis hela veckan !!:
har du nått fel i hjärnan eller `?! omtänksam ? nu är du lite ute och cyklar va ? och fin ? herre gud , lägg av . nu ska vi sluta överdriva va ? de är fan den fulaste varelsen på hela jävla fucking världen, och snygg ? lägg av , vet du hur ont det gör när jag kollar på den där blonda bruden eller ?
ALL TRUE DUDE !
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 95.209.99.232



Svar:
VA FAN SÄGER DU OM MICAELA KÖSTER??!!
DEN FINASTE PÅ JORDEN !!!!!
DU ÄR BARA EN AVUNDSJUK JÄVEL BARA FÖR DU INTE ÄR LIKA PERFEKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAG ÄLSKAR HENNE SÅ DU LÅTER HENNE VARA DIN ANONYMA JÄVEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HATAR DIG NU VET DU DET !!!!
DU SKRIVER INTE SÅNT OM MIN ÄLSKLING !!!!!!
OCH DU ÄR FAN DEN FULASTE VARELSEN PÅ HELA JÄVLA FUCKING VÄRLDEN !!!!!!!!!!
CP - UNGE !!!!!! MONGO !!!!!!



jag blev bara så jävla sur och arg när jag såg detta ( först nu )
vem fan skriver nåt sånt ???!!!


// Fia

Kommentarer
Postat av: Micaela

HAHAA RÄTTA TACKTER FIA <33333333333333

2010-10-29 @ 19:10:44
URL: http://mmmicis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0