Sjuk -.-'

Hej

Aa som ni ser är jag sjuk,
eller ja, jag har ont i magen och ont i huvudet nu och lite ont i halsen

I morse vaknade jag halv 7 för då väckte min mamma mig för hon skulle åka då
men jag stannade i sängen tills mitt alarm gick ( 6.45 )
då gick jag upp och började käka frukost
men då började jag få ont i magen,
men då tänkte jag att det nog skulle gå över om jag tog upp fötterna då stolen.
men det gjorde det inte
så då åt jag,
för jag tänkte det kanske går över då.
Men det gjorde det inte för jag kunde inte äta för det gjorde så ont.
Då gick jag på toa,
men det hjälpte inte heller.
Så då la jag mig i soffan och villade men jag hade fortfarande on i magen
då var klockan ca 7.20
och då messade jag mamma och sa att jag hade onte i magen,
och då ringde hon mig och frågade om jag orkade gå till skolan
och då jag jag vi får se.
Men då sa mamma om du ska stanna hemma måste jag sjukanmäla dig innan 7.30
och det är nog bättre om du är hemma och villar idag

så då stannade jag hemma.
Då gick jag och la mig i mammas och pappas säng
( orkade inte gå upp ;) )
och villade sen satte jag på tv:n och tittade lite
sen blev det bättre så jag satte mig framför datorn och nu är jag här ;)

Men jag ska inte bara sitta och lata mig framför datorn idag utan jag ska faktisk också plugga =P

Dagens:


* Nörda mig framför datorn


* Äta typ brunch


* Svenska
( har läxa tills imorgon )


* Plugga NO
( vi har NO idag och jag vill inte ligga efter )


* Plugga lite spanska
( har glosor till på torsdag )


* SO
( har SO prov om ca 2 veckor )


* Matte
( Problemlösningar, jag ska jobba matte så att jag blir bättre )


* Städa
( plocka undan grejer, för idag kommer min kusin och min moster :D )



Aa sen kommer jag säkert göra lite andra saker oxå
( t.ex göra filmer till mina under bara vänner och planera lite till nästa helg :D :D :D :D :D )







// F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0