-.-

ibland blir jag bara så trött på alla! -.-

det känns som om alla dissar mig
ingen gillar mig och det som började bli bra igen....

men ibland blir jag glad för en stund men sen blir jag bara ledsen igen!
jag gillar inte när ni ibland verkar gilla mig och ibland inte...
det är jättejobbigt för då vet jag inte var ni står....
så snälla visa var ni står!!!!!
för jag orkar bara inte mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

om ni bara skulle fattar hur det känns så skulle ni inte göra så här mot mig
det kanske inte är med mening men tänk!!!

och jag försöker bara vara snäll mot alla men vad får jag tillbaka, skit?
nån dag tänker jag behandla er som skit så får ni känna hur det känns!
och det är inte första gången för mig!!!!

FATTA!!!



jag älskar er men skärp er!

hejdå -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0