Idag är det match, sen tjejmiddag :D

Hejsan alla söta även fula läsare !
Vad ska ni gör a idag då?
Själv har jag fult upp.
Först ska jag ha match, borta match i Vallentuna. Den börjar 13.10, men vi ska samlas först 11.45 och kolla vilka som kommer/är där. Sen åker vi dit, byter om, värmer upp, spelar match. A ni fattar ;)
Sen för hoppningsvis åker vi förbi täby på vägen hem. För jag vill köpa: Ett par skor, en cardigan och ett par shorts (idrott) .
När jag kommer hem blir det duschen och sen fixa mig, har inte så jätte lång tid på mig ;S.
Beccas tjejmiddag börjar 18.00 och jag vet inte när jag kommer hem :S

Men nu ska jag börja klä på mig och fixa inför matchen och sen efter, så tar det inte lika lång tiad ;)

Puss på er! / Fia

Fin va (?) NOT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0