Förlåt för dålig uppdatering

Jag vet att jag inte har uppdaterat bra och det måste bättras, men jag har varit sjuk / är. Men imorgon börjar ju skolan för mig. Fast jag får ju inte gå på handbollen ännu, för jag är sjuk. Men jag måste ju plugga oxå.... Och vi ska få Viasat grej, :D vi ska få många kanaler! Så snart har vi inte skogstv längre! :D Jag och Alle är typ gladast. xD Men det är ju vi som har tjatat om det. Märkte ni att jag typ helt bytte ämne. Det tyckte jag var lite kul. Jag bara skriver lite så att jag updaterar. Fast jag har ingen anning om när vi börjar i morgon. :S Får väl ta reda på det på nått sätt, frågar väl nån. Ska nog göra det nu. Så hoppas jag får svar snart. Annars får jag väl skicka till fler. Okej det känns som det är dags för er att sluta läsa den hät texten för jag har fått redan på att jag börjar 8.15 i morgon. Så måste typ gå upp tidigt i morgon... -.-

Pallar inte skriva mer!

Hejdå!
/Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0