igår kväll

igår när jag gick upp satte jag igån OC, tittade inte så mycket eftersom jag har redan nötat dom 2 första skivorna
( förut hade vi bara cd 1 & 2 )
medans jag "tittade" på OC städade jag mitt rum lite, plockade undan lite saker. Ska städa på riktigt idag ;) dammsuga och sånt. Jag vet inte om jag kommer blogga så mycket mer idag. kanske ikväll om ni har tur ! Men sen byte jag skiva till 3:e, såg dock inte så mycket på den utan somnade mer till den ;)  aja tittade på den imorse, men snart ska jag äta "frukost" och sen gå upp och kolla klart på OC. Ska nog typ oxå måla naglarna ;) juste igår tog jag bilder på mitt rum, före och efter jag städat, lägger upp dom sen med dagens outfit ;) men ja nu blir det frukost för mig!

Vad ska ni ha för er idag då?

Puss och kram Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0